Як уберегтися від телефонного шахрайства?
Дата: 08.12.2023 13:17
Кількість переглядів: 145
Шахраї викрадають гроші з рахунків через добре відомі схеми телефонного шахрайства.
Як їм це вдається?
Це тому, що шахраї добре знають, на які больові точки “натиснути”, аби отримати необхідну інформацію.
В основі більшості легенд шахраїв — тривожна ситуація та залякування. Приклад такої типової легенди — це коли шахраї телефонують від імені працівника служби безпеки банку та повідомляють, що з рахунку громадянина намагаються зняти кошти. За таких умов у потенційної жертви погіршується критичне мислення і вона більш схильна розголосити секретні дані про свої картки та рахунки.
Пам’ятайте про головні індикатори розмови з шахраєм. Припиніть розмову, якщо:
-
запитують термін дії картки, тризначний номер на звороті картки, паролі, коди банків та мобільних операторів, пін-код до картки;
-
керують у телефонній розмові вашими діями (просять зробити трансакцію, зняти готівку, встановити програму на ваш пристрій тощо);
-
просять сфотографувати та переслати/надати фото платіжної картки;
-
лякають, що ваша картка заблокована, а злочинці зламали рахунок;
-
просять перейти за посиланням та зазначити всі персональні дані та реквізити платіжної картки.